konferencja „Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)”

Facebookpinterestlinkedin

Miło Nam poinformować o objęciu patronatem honorowym kolejnego wydarzenia, którego organizatorem jest Polski Instytut Rozwoju Biznesu PIRB.
Konferencja „Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)” odbędzie się 25.06.2019r. w Centrum Bankowo-Finansowym „Nowy Świat” S.A. przy ul. Nowy Świat 6/12 w Warszawie.

Tematyka konferencji:

  • Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
  • Podnoszenie satysfakcji klienta
  • Omnichannel Customer Management
  • Sytemy CRM
  • AI i ML (chatboty, wirtualni asystenci, analiza i rozpoznawanie mowy)
  • Systemy Conatact center
  • Aplikacje sprzedażowe
  • Bezpieczeństwo danych
  • Integracja rozproszonych danych
  • Data Analytics

Grupa docelowa:

  • Przedstawiciele instytucji finansowych, firm ubezpieczeniowych, operatorów telekomunikacyjnych, zakładów produkcyjnych i przemysłowych, portali internetowych
  • Managerowie i kierownicy zarządzający działami: marketingu, sprzedaży, IT, BOK, HR, e-commerce

Więcej informacji na stronie: http://pirbinstytut.pl/index.php/systemy-wspierajace-sprzedaz-i-obsluge-klienta?fbclid=IwAR070rbzvxnobGpnzdEuXDspXomjzWSeES_K2–3nm1fCAi3-rxj3yGk7dk

 

Facebookpinterestlinkedin