Miło Nam poinformować o objęciu patronatem honorowym kolejnego wydarzenia, którego organizatorem jest Polski Instytut Rozwoju Biznesu PIRB.
Konferencja „Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)” odbędzie się 25.06.2019r. w Centrum Bankowo-Finansowym „Nowy Świat” S.A. przy ul. Nowy Świat 6/12 w Warszawie.
Tematyka konferencji:
- Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
- Podnoszenie satysfakcji klienta
- Omnichannel Customer Management
- Sytemy CRM
- AI i ML (chatboty, wirtualni asystenci, analiza i rozpoznawanie mowy)
- Systemy Conatact center
- Aplikacje sprzedażowe
- Bezpieczeństwo danych
- Integracja rozproszonych danych
- Data Analytics
Grupa docelowa:
- Przedstawiciele instytucji finansowych, firm ubezpieczeniowych, operatorów telekomunikacyjnych, zakładów produkcyjnych i przemysłowych, portali internetowych
- Managerowie i kierownicy zarządzający działami: marketingu, sprzedaży, IT, BOK, HR, e-commerce
Więcej informacji na stronie: http://pirbinstytut.pl/index.php/systemy-wspierajace-sprzedaz-i-obsluge-klienta?fbclid=IwAR070rbzvxnobGpnzdEuXDspXomjzWSeES_K2–3nm1fCAi3-rxj3yGk7dk